niedziela, 22 kwietnia 2012

Recenzja kremu do rąk Eveline Cosmetics Aksamitne Dłonie

Dłonie są naszą wizytówką, niezależnie od tego czy pracujemy w biurze czy przy taśmie produkcyjnej. Jednocześnie są najbardziej narażoną częścią naszego ciała na działania czynników środowiskowych. W ferworze pracy często zapominamy o codziennej pielęgnacji, a wystarczy tak niewiele by wzmocnić cieniutki płaszcz lipidowy.
Krem do pielęgnacji dłoni i paznokci, to niezbędnik, który powinien znaleźć się w każdej kobiecej torebce. Dzisiaj prześwietlamy eliksir wygładzająco-nawilżający do rąk i paznokci "Aksamitne Dłonie" marki Eveline Cosmetics.

Jeśli chodzi o samą konsystencję kremu, to jest ona stosunkowo lekka. Krem szybko się wchłania, a skóra staje się bardziej miękka w dotyku i elastyczna. Nawet spierzchnięte dłonie nie mogą się oprzeć eliksirowi. Zapach jest przyjemny, świeży, owocowo-kwiatowy.


 

Producent wzbogacił krem o wyciągi owocowe (m.in. cytryna i brzoskwinia) oraz roślinne (aloes, który znany jest ze swoich właściwości leczniczych i łagodzących). Ponadto w kremie znajdziemy również kolagen, który odbudowuje i uelastycznia skórę, dzięki czemu wygląda na młodszą.


Krem jest bardzo wydajny. Przynajmniej ja swoje 100ml opakowanie mam już drugi miesiąc. Wystarczy niewielka ilość kremu by odżywić skórę dłoni.


Jedyny minus jaki zauważyłam w trakcie użytkowania, to zamknięcie. Ponieważ tubka, w której jest krem, wykonana jest z dość miękkiego jak mi się wydaje PET, to przy zużyciu połowy opakowania pojawiają się problemy z otwarciem kapselka. Wszystko się wygina i ciężko odgiąć kapselek za pierwszym razem.

Aksamitne Dłonie Evelline Cosmetics

Poza tym drobnym szczegółem, krem uznaję za wyjątkowo trafiony. Posiada skuteczność drogiego skandynawskiego produktu przy stosunkowo niskiej cenie (ok. 6-8 zł)

Jeśli któraś z Was miała okazję używać tego kremu, zapraszam do komentowania i dzielenia się swoimi opiniami.

1 komentarz:

  1. Miałam, zresztą mam nadal :D
    Ale stosuję go nie tylko do rąk ale i jako ochronę końcówek :D

    OdpowiedzUsuń