sobota, 10 listopada 2012

Blondynka i muzyka: ulubione stacje radiowe

Radia słuchałam od zawsze :) Zawsze znajdowało się w najważniejszym dla mnie pomieszczeniu, czyli w kuchni :) Do dziś pamiętam pierwszy radiomagnetofon w swoim życiu, czyli starego, dobrego KASPRZAKA :) Towarzyszył Nam codziennie, rankiem przy śniadaniach, popołudniami i wieczorami przy obiedzie i kolacji. Zawsze niesamowitą frajdę sprawiało mi kręcenie pokrętłem i wyszukiwanie stacji radiowych. Nie mieściło się w mojej głowie, jak to możliwe, że z czarnego pudła wydobywa się szum lub muzyka :)

Czasy się zmieniły, Kasprzak wyszedł z użycia i został zastąpiony czymś nowszym. Nadal był to radiomagnetofon i nadal był dla mnie magiczny :) Upłynęło kolejnych kilka lat i miejsce radiomagnetofonu zajęła wieża z odtwarzaczem CD i radiem. To dopiero było coś! Stacje wyszukiwane były automatycznie, a jakby tego było mało, jakaś tajemnicza pamięć zachowywała aż 10 programów! :)

Dziś nie posiadam pudła, korzystam z radia internetowego. Zresztą mieszkając za granicą naprawdę trudno by było o znalezienie polskich rozgłośni radiowych ;) Mam jednak swoje ulubione rozgłośnie i codziennie staram się zaczynać dzień z radiem :)

Do tej pory na pierwszym miejscu znajdował się RMFon. Jest o tyle sprytnym rozwiązaniem, że pozwala mi na wybór muzyki, na którą w danym momencie mam ochotę. Znajdziemy w nim kilkanaście, o ile nie kilkadziesiąt internetowych stacji tematycznych :) Ile razy bym nie odpalała RMFon, zawsze mam wrażenie, że stacji przybywa :) Ale koncentruję się głównie na RMF, RMF Maxxx, a w czasie bożonarodzeniowym RMF Kolędy/Święta :)

Link do przebogatego radia internetowego znajdziecie tutaj! Polecam odwiedzić również zakładkę aplikacje, w której znajdziecie wszystko czego potrzebujecie do skonfigurowania urządzeń, dzięki którym odtwarzacie radio internetowe.

Jednak ostatnimi czasy palmę pierwszeństwa przejęło Radio Zet, które też może pochwalić się sporym wyborem internetowych stacji tematycznych. W jednym zdaniu: dla każdego coś miłego :) W Zetce mam nawet swój ulubiony program i jet nim oczywiście Świat według Blondynki prowadzony przez Beatę Pawlikowską.Pokochałam niedzielne popołudnia z Panią Beatą :) Jak dobrze, że jutro niedziela! :)
Na stronie Zetki również znajdziecie aplikacje na Android czy iPhone :)

Trzecie na liście, niezmiennie od roku, jest najlepsze radio na niepogodę, czyli coś prosto ze słonecznej Italii - Radio Italia. Nie ważne jak brzydko za oknem - włoskie radio zawsze poprawia mi humor. Wypełnia słońcem nie tylko całe mieszkanie, ale i całą duszę :) :)

Słuchacie radia? Macie swoje ulubione, bez którego nie zaczynacie dnia? :)

Życzę udanej soboty! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz