niedziela, 24 czerwca 2012

Noc Kupały

O mało bym zapomniała, że dziś wyjątkowa noc Kupały. A dotarło to do mnie, kiedy po meczu Francja - Hiszpania na antenie "dwójki" była retransmisja Wianków nad Wisłą, czyli pierwszego z cyklu koncertów Lata Zet i Dwójki :)


Wystąpiły znakomite osobowości muzyczne z Polski, a gwiazdą wieczoru była Katy Melua. Mam nadzieję, że bawiliście się równie dobrze, jak ja przed telewizorem :D


Oto kilka kadrów:

Damian Ukeje - finalista Bitwy na Głosy




Prowadzący koncert Wianki nad Wisłą




Ryszard Rynkowski







Edyta Górniak z nowym singlem Consequences









De Mono


Wilki


Gość specjalny z Holandii




Myslovitz z nowym wokalistą



Prowadzący powiedział, że Sobótka to nasze polskie Walentynki, tylko że lepsze, bo jest cieplej i można je obchodzić w plenerze :) Fakt! Osobiście nie mam nic do walentynek, ale skoro mamy taki cudowny jeden dzień, a właściwie noc w roku, to powinniśmy ja rozsławić na cały świat ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz