niedziela, 12 sierpnia 2012

Blondynka recenzuje: Oliwkowe masło do ciała Planet Spa Avon

Miniony tydzień upłynął pod znakiem testów kolejnych kosmetyków z Avon. Pierwsze zameldowało się masło do ciała z serii Planet Spa.

O cudownym zapachu i właściwościach nawilżających oliwkowego masła do ciała wiedziałam już jakiś czas temu. Jednak tym razem wpadła mi w ręce wersja z dodatkiem kwiatu pomarańczy. Jeśli o mnie chodzi, to jest to idealne połączenie właściwości nawilżających i kojących oliwki z energetyzującymi i odświeżającymi właściwościami cytrusów.

Masło jest dość gęste, wręcz przypomina mi w konsystencji serek homogenizowany, ale po nałożeniu delikatnie się topi pod wpływem ciepła i bardzo ładnie rozprowadza.

Do tego utrzymujący się na skórze cudowny zapach pomarańczy. Nawet po całym dniu w pracy moja skóra nadal pachnie :)

Po poprzednim niewypale muszę stwierdzić, że ten produkt jest trafiony absolutnie w dziesiątkę! :)

Wersja z nutą pomarańczową jest chyba jakąś edycją specjalną, limitowaną. Więc jeśli nie będziecie miały do niej dostępu, szukajcie samej oliwki :) Cena kosmetyku to ok. 20 zł (pięć złotych mniej lub więcej - w zależności od oferty).

Gorąco polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz