sobota, 29 września 2012

Blondynka na zakupach: coś sprawdzonego i coś nowego

Do ostatnich zakupów zmotywowały mnie: nadchodzące chłody i wyzerowany żel do kąpieli Burt's Bees.
Ale zacznijmy od początku. Jeszcze mając spore zapasy swojego Burt's Bees, zaopatrzyłam się na wyprzedaży w dwa żele do kąpieli: Original Source z miętą oraz Nivea happy time z kwiatem pomarańczy. O Orginal Source znalazłam wiele pochlebnych opinii w internecie, a Nivea zwykłam używać w Polsce. Może nie jakoś regularnie, ale w każdym razie byłam zadowolona.

Na pierwszy ogień poszedł OS. Różnica między BB a OS była odczuwalna dla mojej skóry natychmiast. Wróciły stare problemy. Skóra niby była czysta, a niektórych miejscach wręcz przesuszona, ale bardzo szybko się przetłuszczała. Żeby było śmieszniej - głównie na plecach. Takie problemy zaczęły się po mojej przeprowadzce do Szkocji, bo tutaj woda w kranach jest jakaś inna. Zawsze mi się wydawała bardziej brudna niż w Polsce, ale w końcu okazało się, że jest bardziej miękka. Wracając do żelu OS: pachnie cudownie, bardzo intensywnie miętowo i zdecydowanie pobudza zmysły. Ale poza tym nie znalazłam w nim nic. Więc po tygodniu męczarni i dyskomfortu przerzuciłam się na Nivea. Problem z przetłuszczającą się skórą nie ustał. Chyba moja skóra stała się wybredna po dwóch miesiącach czegoś zupełnie innego. Zatem wracam do Burt's Bees :) :) Tym razem jednak zdecydowałam się na cytrusowo-imbirowy :) Bomba cytrusowa naładowana olejkami z grejpfruta, pomarańczy, mandarynki, limonki i cytryny. A do tego rozgrzewający imbir i bergamotka. Uwielbiam ten zapach. Jest jednocześnie odświeżający i ciepły. Już nie mogę się doczekać kąpieli :D
(Burt's Bees Citrus & Ginger Root skład: aqua, decyl glucoside, lauryl glucoside, sucrose laurate, coco-betaine, betaine, coco-glucoside, sodium cocoyl hydrolized soy protein, zingiber officinale (ginger) root oil, citrus grandis (grapefruit) peel oil, citrus aurantium dulcis (orange) oil, citrus medica limonum (lemon) peel oil, citrus aurantifolia (lime) oil, citrus aurantium bergamia (bergamot) fruit oil, citrus nobilis (mandarin orange) oil, fragrance, glyceryl oleate, glycerin, glucose, citric acid, sodium chloride, hydroxypropyltrimonium honey, phenoxyethanol, glucose oxidase, lactoperoxidase, linalool, limonene, eugenol, citral)

Kolejnym zakupem jest dotleniający krem do twarzy na dzień i na noc Perfecta Cera Mieszana Mikroperły matujące + energia Q10 firmy Dax Cosmetics. Planuję używać go jako dodatkowego nawilżacza pod makijaż kiedy przyjdą chłodniejsze dni. Póki co, mogę Wam zacytować tylko tyle, co z pudełka :) Produkt polecany jest dla osób w każdym wieku z wymagającą cerą mieszaną, czyli tłustą w strefie T i suchej na policzkach.
Działanie: Kompleks Sebocontrol, wyselekcjonowany z wiązówki błotnej, znacząco ogranicza wydzielanie łoju, zwęża średnicę porów i działa antybakteryjnie. Mikroperły matujące chłoną z powierzchni skóry nadmiar sebum. Energia Q10 aktywnie pobudza funkcje oddechowe komórek skóry, dzięki czemu jest ona lepiej dotleniona i nabiera zdrowego kolorytu. Filtry mineralne UVA/UVB chronią skórę przed dzkodliwym działaniem promieni słonecznych.
(skład: aqua, paraffinum liquidum, butylene glycol, spirea ulmaria extract, methyl methacrylate crosspolymer, glycerin, C14-22 alcohol, C12-C20 alkyl glucoside, isopropyl myristate, dimethicone, sodium polyacrylate, titanum dioxide, soya lecithin, caprylic/capric trigliceryde, trilaureth-4-phosphate, panthenol, tocopheryl acetate, ubiquinone, disodium EDTA, ethylparaben, methylparaben, 2-bromo-2nitropropane-1,3-diol, BHA, Parfum)

Producent obiecuje widoczne efekty już po 2 dniach regularnego stosowania (rano i wieczorem).
Ciekawa jestem jak się sprawdzi...czy któraś z Was używa/ła tego kremu? Jeśli tak - chętnie poczytam komentarze :)

Ostatnią rzeczą jest coś do czesania :) :) Jest to Tangle Teezer, czyli nowoczesna szczotka do włosów przeciw kudleniu się włosów :D
Jeszcze nie próbowałam i myślę, że poczekam na użycie do czasu testu nowego szamponu do włosów, ale z pudełka zapowiada się nieźle:
- rewolucyjne ułożenie ząbków (krótsze i dłuższe) zapewnia bezbolesne rozczesywanie
- inteligentna technologia "memory flex" zapewnia szybkie i delikatne rozczesywanie zarówno suchych, jak i mokrych włosów
- innowacyjny wklęsły kształt zapewnia optymalne rezultaty
- ergonomiczne dopasowanie do dłoni i antypoślizgowa powłoka

Faktycznie szczotka wygląda dość nietypowo, jak na szczotkę do włosów. Mam nadzieję, że będzie warta swojej ceny. Jeśli jesteście zapalonymi zwolenniczkami lub przeciwniczkami - piszcie. Chętnie poczytam Wasze opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz