niedziela, 30 września 2012

Blondynka na zakupach: idzie zima cz. I

Dzisiaj obleciałam kilka sklepów w poszukiwaniu ciepłych ciuszków: New Look, H&M, Next i oczywiście Primark.

Zdecydowałam się na dwa ciepłe golfiki z Primarka. Pierwszy raz zakupiłam je w zeszłym roku i jestem bardzo zadowolona. Mimo, że nie są jakieś bardzo grube, to dobrze grzeją, przede wszystkim w szyję :) Niestety w tym roku panuje trochę inna kolorystyka i nie bardzo mi przypadła do gustu. Postawiłam na klasyczną i raczej neutralną kawę z mlekiem oraz na żywy łososiowo-kanarkowy odcień :)
Do tego wzięłam sweterek w kolorze brudny, połyskujący róż łamany kawą. Sweterek jest o rozmiar większy, bo ubieram się zawsze na cebulkę, więc muszą się zmieścić pod nim jeszcze dwie warstwy :)
Niestety zdjęcia nie oddają kolorów ciuszków :/

Znalazłam też kilka ciekawych dodatków, ale z ich zakupem poczekam do przyszłego miesiąca, bo wtedy na pewno nastąpi kolejne uzupełnianie szafy :)

Na mojej liście jest kilka rzeczy, m.in. nieszczęsna koszula damska, której nie mogę nigdzie znaleźć. Wszystko co wisi w sklepach to jakieś cienkie i prześwitujące :/ a mnie się marzy zwykła bawełniana. No i oczywiście komin, bo gdzieś mi wcięło ciepły szaliczek i zostałam z samymi apaszkami :D

Wracając z zakupów wyszło słońce i strzeliłam kilka fotek :) Ponieważ to już właściwie końcówka września, jestem przekonana, że liście nie posiedzą długo na drzewach. W tamtym roku o tej porze połowa zielonych leżała już w błocie na ziemi.

Życzę udanego i ciepłego niedzielnego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz