niedziela, 7 października 2012

Blondynka na zakupach: przygotowania do zmian

Ostatnio uzupełniam zapasy lub wymieniam całkowicie pewne kosmetyki do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała. Postawiłam na bardziej świadome kupowanie, aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że nie uda mi się wyeliminować wszystkich "magicznych" substancji, głównie z uwagi na tryb życia :/

W moim koszyku wylądowały następujące produkty:

1. serum Flavo-C Forte Auriga
2. odżywka do paznokci Si-Nails Auriga
(powyższe kosmetyki zakupiłam w zestawie w sklepie www.dobrykrem.pl do których dołączone były następujące próbki: Thiospot Intensive, Synchrocell, Synchrorose marki Dermocosmetics Synchroline oraz Specilift 35+ i Densitium 45+ z SVR Laboratories, a także Energy C intensive cream z Mesoestetic)
Generalnie raczej nie przepadam za próbkami, bo mam problem z ich wykorzystaniem. Psują mój harmonogram pielęgnacji ;) Więc troszkę zejdzie zanim coś Wam o nich napiszę. Ale jeśli któraś z Was używa kosmetyków, które znalazły się w próbkach - chętnie poczytam w komentarzach o Waszych opiniach.

3. peeling enzymatyczny Ziaja Ulga
4. odżywczy szampon do włosów Nivea Baby
(pozycje 3 i 4 zakupiłam w sklepie www.dobrekosmetyki.co.uk i oczywiście również dostałam próbki: Eveline Cosmetics bioHyaluron 4D krem na noc, Ziaja Pro krem do masażu liftingująco - rozświetlający oraz ekspresowa maska liftingująco - rozświetlająca, Ziaja Maziajki szampon + płyn do mycia lody ciasteczkowo - waniliowe)
5. 14 day nail shield Sally Hansen w kolorze 3502 Sheer Blush Rose Translucide
6. Cucumber Cooling Eye Pads Beauty Formulas




Przyznam szczerze, że jestem bardzo ciekawa naklejek na paznokcie Sally Hansen, które poza tym, że nadają świeży wygląd i kolor, mają podobno również odżywiać paznokcie. Coś jakby naklejana odżywka do paznokci :)
Z kolei duże nadzieje pokładam w ogórkowych płatkach na oczy, ponieważ ostatnio walczę z opuchlizną i cieniami pod oczami (oczywiście problem tkwi głębiej, niż tylko kosmetyka-estetyka, ale zanim wdrożę leczenie, to miło jest je zamaskować)

Jeśli używacie któryś z w/w kosmetyków - komentujcie, dzielcie się swoimi opiniami :) Moja opinia pojawi się....wkrótce :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz