wtorek, 3 lipca 2012

Avon Planet Spa Śródziemnomorska Nawilżająca Maseczka Do Twarzy z Oliwką

Trochę minęło czau od ostatniego posta :( Niestety byłam wykończona pracą i jakoś nawet nie bardzo miałam ochotę spędzać czas przy komputerze :( Niemniej jednak w niedzielę przetestowałam śródziemnomorską maseczkę do twarzy z Planet Spa :)

Tak jak pisałam wcześniej maseczka ma konsystencję przypominającą żel. Jest bardzo lekka i cudownie pachnie. Łatwo i szybko nakłada się ją na twarz.

Wg zaleceń maseczka powinna zostać na twarzy do momentu wyschnięcia, czyli ok 20 minut. Moja została trochę dłużej, ale co pozytywnie mnie zaskoczyło, to fakt, że maseczka nie zasycha na skorupę. Dzięki temu nie sprawia problemów przy zmywaniu. Wręcz topnieje pod wpływem letniej wody niczym lód wiosną ;)

Jeśli chodzi o działanie, moja skóra była...aksamitnie gładka i ożywiona. Jestem bardzo zadowolona z tej maseczki. Bardziej niż z prowansalskiej :)

Na pewno sprawdzi się w czasie upałów, pozostawiając na zmęczonej słońcem skórze, uczucie orzeźwienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz