czwartek, 19 lipca 2012

Ćwiczenia na porawę sylwetki w 4 tygodnie!

Całkiem niedawno, na blogu Nissiax przeczytałam o ćwiczeniach Ewy Chodakowskiej. Przekopałam się przez Internet, znalazłam fun page Ewy na FB i poprosiłam najlepszą na świecie kumpelę o zakupienie lipcowego Shape'a z płytą :)


Bardzo mi na tym zależało, więc byłam strasznie niecierpliwa. Tym bardziej, że śledząc blogi i fora dotarło do mnie, że płyta rozejdzie się jak świeże bułeczki :)
Ale wracając do samych ćwiczeń. Właśnie oglądam 40 minutowy film z ćwiczeniami. Wyglądają na bardzo męczące, przynajmniej na początku i dla osób, które miały bardzo długą przerwę w jakiejkolwiek aktywności fizycznej. Jednak trzymam za siebie kciuki i zaczynam 1 sierpnia :)

Na pewno będę się dzielić moimi sukcesami, bo jestem przekonana, że wrócę do formy razem z ćwiczeniami Ewki! :)

Jeśli będziecie miały ochotę i okazję zakupić jeszcze Shape z płytą - nie wahajcie się. Na pewno będzie to dobrze zainwestowane 12.60 zł! A później wystarczy odpowiednie nastawienie i czas 3 razy w tygodniu po 40 minut na trening.

Jeśli Was to zachęci, to możecie śledzić moje postępy :) Od 1 sierpnia regularnie będę zamieszczać posty z relacjami, wrażeniami i efektami :)

Tymczasem życzę udanego weekendu, w czasie którego na pewno napiszę o testowanym właśnie żelu pod prysznic firmy Burt's Bees :)

Zapraszam również na profil Ewy na FB :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz